fredag den 15. november 2013

Story of my life - One Direction
Dansk
Og jeg vil være væk i nat
Jorden under mine fødder er åbent vidt
Måden jeg har holdt for tæt
Med ingenting imellem
 
Mit livs historie jeg tager hende hjem
Jeg køre hele natten for at holde hende varm og tiden…
Er frosset fast (historien af, historien af)
 
Mit livs historie jeg giver hende håb
Jeg spilder hendes kærlighed indtil hun er knust indeni
Mit livs historie (historien af, historien af)
Engelsk

And I'll be gone gone tonight
The ground beneath my feet is open wide
The way that I been holdin' on too tight
With nothing in between

The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time…
Is frozen (the story of, the story of)

The story of my life I give her hope
I spend her love until she's broke inside
The story of my life (the story of, the story of

Ingen kommentarer:

Send en kommentar