søndag den 3. november 2013

Dansk - Argumentation

Sara og jeg har om argumentation i dansk. Vi har valgt en artikel i magasinet "SKØN", som lyder:

Tak, Tak OG Tak!

Jeg har nu læst jeres magasin i meget lang tid og elsker hvert et nummer! Jeg studerer og har ikke råd til modeblade, så det er superfedt at kunne læse et godt blad uden at skulle diske op med 50 kroner. Jeg er taknemlig!
Louise Andersen, Grenaa

Påstand:

Påstanden er at hun har læst magasinet i lang tid, og elsker hvert et nummer.


Belæg:

Fordi at hun studerer og ikke har råd til at betale en 50´er for hvert magasin.


Hjemmel:

Hun er taknemlig for det hun får.

(Vi har valgt ikke at bruge de andre 3 da vi synes de var lidt svære at forholde sig til)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Hifsa... Dette indlæg er flot.. og det siger jeg ikke kun fordi vi har lavet det sammen... Men jeg er lidt forvirret, fordi der står ingenting om din mening i dette inlæg? Så jeg har lidt svært ved at svare på de 3 appelformer, når jeg ikke kender dit svar? haha...<3

    SvarSlet